Translate

vineri, 12 iunie 2015

Metoda noua de a face bani cu telefonul android online (CashPirate)


Salut, ma numesc Laudacescu Emanuel si astazi vreau sa iti prezint o noua metoda prin care poti face bani folosind telefonul tau android ! Voi prezenta doar aplicatiile prin care eu am avut succes si am facut bani reali.  Folositi codul si primiti 500 ptc BONUS
Use code for sing up: PGYSXL



CashPirate se bazeaza tot pe tema folosita de cei de la UENTO, instalezi aplicatii le rulezi pe telefon sau tableta si pe urma le dezinstalezi si vei fi platit in functie de aplicatie intre 66 ptc -120 ptc
Bani ii poti scoate paypal, eu am ajuns la suma de 2,5$ si am vrut sa ii scot pentru a va arata si voua ca nu este tzeapa sau scam!


Aplicatia o puteti descarca din Google play
E pe bune treaba !!

Use code for sing up: PGYSXL

Mai jos dovada de plata !



Use code for sing up: PGYSXL 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu