Translate

marți, 17 ianuarie 2017

Uento important update 2017! Castiga mai multi dolari gratuit

Vesti bune! Fie ca imi sunteti referali sau nu trebuie sa cititi asta. Prieteni vin cu vesti bune legate de Uento! Azidimineata am descoperit ceva interesant la game center! si mai exact Secret chest, aici ai posibilitatea la interval de 60 de minute sa dechizi cutia si castigi intre 1-8 puncte! adica 0,01$-0,08$/ora, spun 8 puncte pentru ca eu atat am castigat maxim pana acum, De ce sunt vesti bune? Pentru ca tu nu vei da nimic din balanta ta de sus cum dai pentru restul jocurilor din Uento! Las mai jos poza cu punctele castigade de mine astazi! Sa aveti o zi minunata si nu va mai plangeti daca nu aveti aplicatii de descarcat la app descovery, intra pe game center la secret chest si castigi $ gratuit fara plata.




Un comentariu:

  1. este vorba despre o platforma unde subt lansate pe piata diferite actiuni/share/pachete . cel mai mic share valoreaza 3$ si poate ajunge pana in 200$. eu m-am axat doar pe cele cu pret mic si un randament bun. am cumparat 1 actiune cu 3$ ce zilnic  imi aduce un dividende intre 0.12$-0.08$/zi momentan mi-am mai luat inca o actiune cu 3$ dar produce mai putin 0.08$/zi. https://online-stock-exchange.com/r/301179

    RăspundețiȘtergere