|
Introduceti numarul de Impresii si Click-uri pe care le aveti si calculatorul va calcula venitul:
pe zi, pe saptamana, pe luna si pe an.
Bineinteles pentru asta Impresiile si click-urile dumneavoastra trebuie sa fie constante.
Calculeaza veniturile, corecteaza CTR-ul si CPM-ul pentru site
si gaseste-ti adevaratul potential.
-
Ce inseamna 'Impressions'?
'Impressions' este numarul de cate ori a fost vazuta o reclama pe site. De exemplu, daca ai 800 de vizitatori pe site si fiecare viziteaza 2 pagini, pe care se afla reclama Google AdSense, atunci va insuma 1600 impressions (vizualizari reclama), 800x2.
-
Ce inseamna 'CTR'?
CTR esta prescurtarea pentru 'Click Through Ratio', acesta reprezinta procentul din totalul vizitatorilor care da click pe reclama. CTR-ul, de regula, se afla intre valorile 1% si 10%.
-
Ce inseamna 'CPM'?
CPM este 'Cost Per Mille'. Mille este 1000 in Latina, deci CPM-ul inseamna suma pe care o incasezi la 1000 vizitatori, bineinteles ca aceasta suma variaza. De exemplu, daca ai 14000 vizitatori si ai acumulat 64$, CPM-ul tau va fi $4,57 - adica 64:14000x1000 = 4,57$ la 1000 vizitatori.
-
Ce inseamna 'EPC'?
EPC inseamna 'Earnings Per Click'. Este media sumei pe care ai obtinut-o per click, de exemplu daca ai acumulat 10$ cu 120 click-uri, atunci EPC-ul tau este de 8 centi per click (10:120).
If you are looking for a reputable contextual ad company, I suggest that you try Clicksor.
RăspundețiȘtergere