Translate

vineri, 1 ianuarie 2016

Publicitatea pe facebook nu aduce rezultatele dorita! Afla care este obtiunea

La multi ani 2016 !! 
Haide impreuna sa incepem noul an cu dreptul :)


 Salut, numele meu este Laudacescu Emanuel si astazi voi scrie un articol despre cum sa NU faci publicitate platita cu FACEBOOK. Stiu ca nu are intr-un fel treaba cu ceea ce am scris pana acum pe acest blog, dar nicioada nu este prea tarziu.
Publicitatea prin facebook nu este o obtiune.

Cui este recomandat ??
Articol recomandat pentru bloggeri,magazine online, celor care vor sa isi promoveze afacerea sau sa genereze o vanzare!

Poate multi dintre voi, cei care cititi acest articol aveti un produs si vreti sa il oferiti spre vanzare, sau oferiti un servicu contra costa, pot sa va spun ca publicitatea pe facebook platita nu este o optiune!

(am incadrat in cate un chenar ce inseamna sa faci o publicitate platita pe facebook si cum arata ea la utilizatori, posibili clienti)

Deoarece, ei va storc de bani, si voi nu ati incheiat nici o vanzare!!!  ZERO VANZARI
Sa analizam ceea ce am spus, zero vanzari? Pai eu am dat niste bani ca utilizatorii de pe facebook sa imi poata vedea produsul, dar de cumparat nimeni nu iti garanteaza asta.
 Eu am folosit publicitatea platita de la Facebook in scopul de a face niste vanzari, si ghici ce, nu am facut nici macar o vanzare.


Am investit 5 EURO in publicitate pe facebook si nu am generat nici o vanzare, dar nici like-uri la acae postare. Nu am nimic cu site-ul in sine, e ok pentru socializare,dar cand vine vorba de ''afaceri'', in cazul nostru de fata ''publicitate'' lasa de dorit.


 Mai jos iti voi atasa niste poze cu reclama mea platita si alte delati.

chitanta de 5 EURO

Nu maii baga o gramada de bani pe facebook prin publicitate platita deoarece nu iti vei scoate investitia! Doar niste like-uri si 0 vanzari.
Si acum voi atasa si ceea ce vrem cu totii, la cate persoane a aparut afisata reclama mea si restul ,,,,

1 singur click, dat pe acel anuntul meu sponsorizat m-a costat 0.08euro. La 100 de clickuri deja datoram 8 euro.
Si as spune ca este cam scump, deoarece utilizatori ce au dat clik pe acel anunt nu mi-au produs nici 1 like, sau vreo vanzare. 
In final, nu voi mai apela la acest tip de publicitate pe facebook platita/sponsorizata

Am o alternativa pentru tine, daca tot vrei sa bagi bani in publicitate si vrei ca produsul tau sa fie vandut incearca afilierea. 

Poate ca ai mai auzit vorbindu-se despre asta, haide ca te lamuresc eu daca nu te pot lamuri atunci macar imaginea de mai jos o va face pentru tine:P/


De exemplu eu am un produs, in cazul meu o carte electronica. Vreau sa o vand, nu am bani de promovare, dar vreau sa fac bani! Cum rezolv aceasta ecuatie simpla? Pai aplic pentru marketing-ul prin afiliere, ce inseamna? Cum iti spuneam eu am o carte ce costa 30lei, intru pe unul dintre site-urile de afiliere, aplic pentru o campanie si imi dau produsul spre vanzare, din acei 30 lei, 3%-4% din pret il castiga cel care mi-a generat vanzarea, Eu sunt fericit ca mi-am vandut 1 carte elenctronica, cel care a reusit sa genereze vanzarea este fericit ca a incasat 4% din pretul acestei carti dar si cei ce detin un site de marketing prin afiliere, o campanie costa cam 100 lei si aici ai multe beneficii, cartea ta poate fi vanduta de 100.000 de utilizatori, Fiind un produs electronic nu trebuie trimis prin curierat sau chestii de genu :).
 Minunat sau genial nu !? Toata lumea castiga

Iti voi pune mai jos 3 site-uri mari din Romania ce ofera marketing prin afiliere :
Primul 1 este sbatotal.ro


2  este 2parale.ro


Un comentariu: