Translate

duminică, 17 mai 2015

Marketagent (part 2) cum am facut 6$ completand sondaje simplu si usor



Salut, astazi am sa iti arat a 2 dovada de plata pe care Marketagent mi-a facut-o :p.
Am scos 6$ simplu, poate te intrebi cum am reusit sa adun acesti bani?
Am fost atent la mail si cand marketagent mi-a trimis sa completez un sondaj imediat am sarit si l-am completat nu am mai stat pe ganduri.



Si tu poti face usor 4$ tot ce trebuie sa faci este sa te inscri la urmatorul link  https://panel.marketagent.com/Register/Account/ro-RO?RefUID=727091
click aici si sa iti completezi datele tale de profil.

Sunt foarte mandru de mine ca am putut castiga acesti banuti nu multi dar sunt banuti :).

Distribuie acest video cat mai departe sa afle toti cei ce si-au pierdut increderea ca pe internet nu poti face bani! Iti sunt recunoscator multumesc si succes in afaceri

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu